Solídnosť slovenských firiem overuje unikátny softvérový algoritmus

Analýzu solídnosti, poctivosti a dôveryhodnosti vašej firmy si môžete dať bezplatne vykonať aj vy. Ak týmto „sitomprejdete, môžete získať Certifikát Dôveryhodná Firma.

Originálny softvérový algoritmus s názvom Ukazovateľ Názorov, ktorý používa košická spoločnosť Centrum Výskumu Názorov Zákazníkov (CVNZ), neúnavne prehľadáva internet a overuje si, či jednotlivé podnikateľské subjekty spĺňajú kritériá na to, aby sa mohli hrdiť prívlastkom „dôveryhodná firma“.

Algoritmus podnikateľov vyhodnocuje na základe názorov, ktoré na internete zverejnili ich obchodní partneri, ale predovšetkým zákazníci. Ak softvér zistí, že vaša spoločnosť nemá na rováši príliš veľa tzv. „citlivých viet“, čiže takých, v ktorých sa negatívne opisuje vaše podnikanie, môžete získať Certifikát Dôveryhodná Firma.

Skúsenosti podnikateľov, ktorí sa už dnes hrdia titulom Dôveryhodná Firma hovoria jasnou rečou. S týmto osvedčením, ktoré je dôkazom solídnosti, férovosti a poctivosti vašich podnikateľských krokov, ďalej porastie celkový kredit vašej firmy, čo v dlhodobom horizonte povedie k rastu vášho biznisu a zvýšeniu vašich ziskov.

Analýzu vašej dôveryhodnosti pritom spoločnosť CVNZ uskutočňuje pre všetky slovenské podnikateľské subjekty zadarmo.  V prípade pozitívneho výsledku sa vám telefonicky ozve konzultant spoločnosti a ponúkne vám možnosť zapojiť sa do projektu Dôveryhodná Firma, ktorého cieľom je vyselektovať na trhu skupinu poctivých a spoľahlivých podnikateľov, na ktorých sa môžu bez obáv obrátiť tak zákazníci, ako aj obchodní partneri.

Čo máte možnosť získať, ak sa do štúdie zapojíte? Predovšetkým zarámovaný Certifikát Dôveryhodná Firma, ktorý môže visieť na stene vo vašich prezentačných firemných priestoroch. K tomu dostanete aj vodeodolné nálepky s logom Dôveryhodná Firma, ktoré si môžete nalepiť na výklad či firemné vozidlo.

Veľmi účinným propagačným nástrojom sa ukazuje aj elektronická vizitka. Ide o katalóg spoločností ocenených v projekte Dôveryhodná Firma, ktorý je zverejnený na internete. Ak si teda vaši zákazníci zadajú do webového prehliadača názov vašej spoločnosti a mesto, v ktorom máte prevádzku, medzi prvými výsledkami vyhľadávania nájde informáciu, že vaša spoločnosť je držiteľom Certifikátu Dôveryhodná Firma.